lauantai 10. marraskuuta 2012

Kaupallinen eläin


Animalluminaatti ei arvosta Valion mainontaa, joka on perseestä. Edes mainontastrategiassaan toinen ansioitunut, Nokia, ei kehtaisi esittää kongolaislapsia iloisesti kori käsivarrella matkalla luonnon helmaan tinahelmiä poimimaan. Tai ehkä se kehtaisi. Olisi kehdannut. Anyway. 

Emme toista mainosta täällä. Sen sijaan asian herättämä keskustelu kertoo siitä, että asenteet tehotuotantoon ovat muuttuneet, mikä on hyvä. Jopa taloussanomat julkaisi laajan ja ärhäkän jutun aiheesta. 

Animalluminaatti raportoi seuraavaksi Elma-maaseutumessuilta. Jos mainonta pitää paikkansa tapaamme siellä iloisia sikojen, lehmien ja laamojen edustajia sekä heidän ihmiskollegoitaan. Pysykää langalla. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti